ejli

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Pata Pata!

Idag dansade vi Visby! Det var jätte kul! Vi lärde oss en Jazz/Salsa dans till Pata Pata och sen dansade vi den runt Visby. Vi dansade på Södertorg, Östercentrum, Utanför Konstmuseet, bl.a Något av det roligaste jag gjort typ! Kanske kommer några bilder senare! Har inte tilgång till min danslärares (Det var hon som fotade, jag dansade ju så jag kunde inte ta kort :P) Kamera.

Love Liv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här kommer jag med en recension till dansfilmen Step Up 1 Film Regisör: Anne Fletcher & Mico Heltborg Producerad av: Jennifer Gibgot, Adam Shankman & Patrick Wachsberger I Rollerna (skådespelare till höger): Tyler Gage - Channing Tatum ...

Här kommer första kapitlet i våran berättelse som ännu inte har ett namn! Jag kallar den 'Dansnovell' så länge eftersom, ja, det är en dansnovell. Hehe. Första kapitlet är skrivit av mig, Jessica. Kapitel 1  15 juni - Jacqueline Väckarklocka...

Den 6:e juni i år dansade vi och vår dansgrupp för kungen och drottningen vid invigningen av "Kultudralen" i Visby. Det är en av de saker i livet som man ANTAGLIGEN bara får göra en gång i livet:( fast GuuuuD, vad jag längat efter att få göra något s...


När vi var i stockholm, NOO-resan var v även på en teater. Teater Av: Henrik Ibsen I Rollerna: Nora Julia DufveniusTorvald Erik EhnKrogstad Zardasht RadDoktor Rank Hannes MeidalFru Linde Thérèse Brunnander Scenografi och kostym Jan Lundb...

Här kommer  mallarna till huvudpersonerna i våran novell som handlar om 13-åriga Jacqueline (Jessicas roll) och Lizette (Livs roll) som båda dansar balett. De är bästa vänner. Allra, allra, allra, allra bästa vänner. Men deras vänskap blir osäker när...

Presentation


Hej!
Vi är EJLI! Det är som en, ja vad ska man säga? en klubb? Medlemmarna är i allafall vi, två tjejer på tretton år, Liv och Jessica. Vi håller på me bl.a dans, film och teater. Och så skriver vi noveller. Vi gör eget och recenserar andras!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dans

Film

Teater

Noveller

Annat


Ovido - Quiz & Flashcards